Tak jakby początek.

Hszonszcz zgupł do reszty i założył bloga. Co gorsza, założył bloga, po którym nie należy się niczego szczególnego spodziewać. Z drugiej jednak strony, wątpić w moje możliwości także nie warto. Choćby ze strachu przed moją osobą lub ze względu na nieprzewidywalność i ponadprzeciętność, która mi się zdarza. Rzadko, co prawda, ale tak jest.

Myślę, że warto tutaj uprzedzić, że ja i moje trzy jaźnie nie zamierzamy udawać, że jesteśmy normalnymi ludźmi (ludźmi?!). Iza-Hszonszcz-Hszuja tudzież po prostu skrótowe i jakże melodyjne Hsz to idioci jakich mało. Uważajcie na nich, a najlepiej omijajcie szerokim łukiem wszelkie ślady bytności tychże.

Nie wydaje mi się, żeby dobrym pomysłem było się tu i teraz, w tejże nocie pierwszej, tak od razu wywnętrzać. O, nie. To do końca zraziłoby tę garstkę ludzi, którzy jednak jakimś cudem wykażą się niemałą odwagą i zechcą choćby wzrokiem prześledzić te wypociny, które Hszonszcz tutaj zostawiać zamierza. Nie żeby mi zależało na jakiejś dziwnej popularności. Po prostu stwierdzam fakt, że nie warto szkodzić. Ludzi poczciwych na rozstrojenie nerwowe narażać. O, nie. Bo i po cóż? A jeśli już, to nie z premedytacją.

To tyle. Przesyt jest rzeczą niebezpieczną, a w skrajnych przypadkach niezwykle szkodliwą.

Do następnego.

(nie pozdrawiam nikogo, a grafiki żadnej nie dodam, bo mi się zwyczajnie nie chce)

Published in: on Styczeń 25, 2008 at 7:47 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hszhsz.wordpress.com/2008/01/25/tak-jakby-poczatek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDodaj komentarz

  1. Dziękuję Hszujeczko za pozdrowienia! :*

    A tak poza tym to jest jeszcze ktoś między ochrzczonymi, którzy nie posiadają bloga, prócz biednego Celnika? Hmm… w sumie to i ja mam. O Celniku G., może pamietasz… Ale ja murwa kać hasło zapomniałam, jakie tam miałam i już chyba w życiu żadnej notki o poczciwym Celniku nie dodam!😦 „No, chyba, że zdarzy się cud”😉


Skomentuj

